oprava vozíku aneb pohádka o slepičce a kohoutkovi

Toto pod-fórum zakládám na přání pro ty, kteří si myslí, že už jim české zdravotnictví nepomůže.
Například mají vyšší stupeň invalidity, pokročilou progresivní formu eresky a nemají tedy možnost účinné léčby.

oprava vozíku aneb pohádka o slepičce a kohoutkovi

Příspěvekod schutzmeister@iex.cz » 07 led 2017 12:51

Asi to všichni známe - leží tam v komoře, nožky má nahoře ....
No, ten náš byl ještě po 5 letech / kdy je možné ho vyměnit za nový / celkem zachovalý, tak jsem myslil, vyměníme potahy, utáhneme matičky... To bylo v červenci.
Tak volám na firmu - vyměnit potahy, utáhnout šroubky, nový sedák....
Objednali technika. Není to tak snadné, zdá se.
Srpen : technik je doma - vše nafotí., prohlédne, vypracuje cenovou nabídku.
Tu je třeba poslat na schválení pojišťovně. To není jen tak.
Září : pošťák přináší cenový návrh, již schválený pojišťovnou. Paráda.
Celé to odnesu doktorce obvodní. Ta píše poukaz na opravu.
Říjen : S poukazem na opravu spěchám na pobočku pojišťovny. Proč, mě zůstává záhadou, když už to jednou schválili.
Pojišťovna poukaz obratem posílá reviznímu lékaři ku schválení. Už mě trochu začíná hrabat na majáku.
Listopad : schválený poukaz na opravu frišně přistává opět v mém kastlíku. / proč ho nemůžou doručit rovnou na firmu ??? /
Strkám schválený poukaz do obálky a posílám na servis vozíků.
Prosinec : čas předvánoční, už se moc nikomu nechce dělat. Počkáme do ledna. Když už čekáme od srpna.
Leden : A je to tady . Blesková výměna potahů a utažení šroubů. Packa na pravou nohu je moc dlouhá, ale to už byla asi minule, to si musíte sami uříznout tyčku, to pilkou hravě zvládnete. No jo, budiž. Frčí na další štaci.
Ještě než úplně odfrčí do vánice, zjišťuju, že nepřivezl nový sedák. Ještě ho chytám, neví o něm. Nu což.
Když je servisman definitivně pryč, obhlížím dílko. Sezení zjevně o deset čísel vyšší než prve, musí se to asi sesednout. Ale ouha, reklamace na obzoru. Zadní kapsa, celkem hojně využívaná, nemá zip, jako originální, ale jen čínskou atrapu zipu, která si ani nehraje na nějaké zapínání.
Takže točím servis. Potah pošlu zpět poštou, ještě, že jsem starý nevyhodil. O sedáku taky nic neví. Ani, že si ho v létě technik důkladně fotil a obhlížel. Je třeba samostatný poukaz. Hmmm....
Čili opět naše hodná obvodní - sedák, číslo katalogové - a ouha, ten může napsat jen RS centrum. To teda má logiku.
Takže točím centrum - poukaz je briskně vyplněn a poslán na pojišťovnu. Čeká mě tedy už jen revizák, servis a pošta. Do léta by to mohlo klapnout. Systém funguje.
Ufff....
Nechci vidět, co by bylo, kdyby opravdu ležel v komoře, nožky měl nahoře..... Tohle byl jen pravidelný servis po 5 letech.
Asi je fakt lepší, nechat si ho vyměnit za nový. Pojišťovna ráda vyplázne místo 5 tisíc dvacet a všichni jsou spokojený....
Ona obvodní hned věděla, proč se ptá, jestli to fakt chceme jen opravovat....Divný, že jo ???
schutzmeister@iex.cz
 
Příspěvky: 306
Registrován: 06 led 2014 19:42

Zpět na ODE-psanci - SOBĚ

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník