Leky druhe volby X SoluMedrol

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Leky druhe volby X SoluMedrol

Příspěvekod Luciska » 12 pro 2013 19:32

Chtela bych se zeptat na leky druhe volby, dnes mi byla navrzena Gylenia nebo Tysabri. Mam Rs 2,5 roku, 2 roky na Copaxonu. 6 atak zalecenych SoluMedrolem, na magneticke resonanci potvrzena aktivita pouze jednou a to nyni, proto zmena lecby. Mam aktivni velke lozisko v mise. Na mozku beze zmen za celou dobu rs.
Z EDSS 2 mam nyni 4,5, pri posledni atace 6,5. Kazdym rokem zhorseni o jeďen stupen.