Odmitnuti lecby

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Odmitnuti lecby

Příspěvekod Luciska » 05 lis 2013 14:17

Rada bych se zeptala, zda nekdo nemate zkusenost s tim, ze byste na nejakou dobu odmitli biologickou lecbu. Mate na ni pak opet narok?
Jde mi o to, ze Rs mam 2,5 roku, z toho 2 roky jsem na Copaxonu. Pri plnem ucinku 2 ataky bez nalezu na magneticke resonanci. Z EDSS 2 na zacatku nemoci mam 4,5 a pri atace 6,5. Horsim se stale vice, je to znatelne. Ze 3 mesicu ma max 2 tydny, kdy se citim ok a nemusim resit nejaky zdravotni problem.
Nyni jsem jednala s MUDr o zmene lecby. Chtela jsem lek druhe volby, protoze mi jde predevsim o to, abYch se alespon chvili citila fajn. Pry nemam narok kvuli nalezum magneticke resonance, nesplnuje kriteria. Byl mi nabidnut Avonex.
Toho se bojim, vedlejsi ucinky vychytavam v plne mire a predstava, ze mi odrovna uz tak nacata jatra je taky deprimujici.