Gilenya - zkušenosti s léčbou

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Gilenya - zkušenosti s léčbou

Příspěvekod vychodocech » 06 srp 2013 21:22

toto vlákno bylo bohužel smazáno při přesunu příspěvků, omlouváme se všem co zde měli transparentní příspěvky

toto téma ale pokračuje - svoje příspěvky zde můžete zadat znovu

děkujeme za pochopení
vychodocech
 
Příspěvky: 1239
Registrován: 18 úno 2013 02:12

Re: Gilenya - zkušenosti s léčbou

Příspěvekod damanhur » 07 srp 2013 17:45