prechod z Tysabri na jinou lecbu

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

prechod z Tysabri na jinou lecbu

Příspěvekod peggy2 » 11 dub 2013 09:47

uz jsem psala pred rokem na smskarich, ale letos nastala stejna situace a zajimal by me vas nazor na celou vec

Pritelkyne ma Tysabri treti rok (predtim jen kortikoidy), pozitivni JCV a doktorka pro obavy z PML ji tlaci do prechodu na injekce (loni Rebif, letos Copaxon)
ataky nema, aktivni loziska taky ne, edss ji kleslo na 1 nebo 1,5, celkove se citi dobre.

A ted co s tim? Zkusit prejit a kazdej den si pichat? Nebo trvat na svem?

zatim se debata odsunula na "az po rezonanci", ale ta nejistota co dal nestoji za nic :(

(pokud jsem ve spatnem vlakne, prosim o presun, diky)
peggy2
 
Příspěvky: 12
Registrován: 09 dub 2013 09:51

Re: prechod z Tysabri na jinou lecbu

Příspěvekod vychodocech » 11 dub 2013 10:17