Ataka

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Ataka

Příspěvekod Petilla » 01 bře 2024 05:54

Dobry den, muze se zhorseni chronickeho tinnitu a mensi ztrata sluchu povazovat u RS rr formy za ataku? 2 lekarsky ataku vyloucily, ale jedna to za ataku povazuje a doporucuje preleceni solumedrolem 3x 500 mg. Setkal se tu nekdo s takovym pripadem? Dekuji za nazory:)
Petilla
 
Příspěvky: 8
Registrován: 28 lis 2017 07:54

Re: Ataka

Příspěvekod vychodocech » 02 bře 2024 01:17