Kesimpta

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Kesimpta

Příspěvekod Monika138 » 16 lis 2022 19:02

Dobrý den,
Je tu někdo kdo má bioléčbu Kesimpta.
Moc prosím o zkušenosti.Děkuji
Monika138
 
Příspěvky: 1
Registrován: 16 lis 2022 18:16

Re: Kesimpta

Příspěvekod marko » 10 led 2023 21:53

Monika138 píše:Dobrý den,
Je tu někdo kdo má bioléčbu Kesimpta.
Moc prosím o zkušenosti.Děkuji

Dnes jsem s Kesimptou zacal, tak moc zkusenosti nemam ;-). Kozni reakce zadna (alespon zatim), vecer trochu chripkove priznaky, ale po nejakych dvou hodinach to odeznelo. Nicmene, pojedl jsem Ibalgin.
Zacinali jsme dnes v centru dva, pan citil v miste vpichu horkost.
marko
 
Příspěvky: 3
Registrován: 10 led 2023 21:45

Re: Kesimpta

Příspěvekod supeermarket » 16 kvě 2023 16:27

Zdravím,