První lék - injekce nebo prášek ?

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

První lék - injekce nebo prášek ?

Příspěvekod skresh » 31 říj 2022 11:07

Ahojte,

tak mi lumbálka potvrdila RS a čeká mě výber léku. Dr. mi dal seznam že si mám vybrat mezi Avonexem 1x týdně, Rebifem 44 3x týdně, Plegridy 1x co 2 týdny, Copaxone 3x týdně a nebo prášek Aubagio 1x denně. Vše má tak nějak ty samé vedlejší učinky jen u Aubagia je i vysoký krevní tlak a vypadávaní vlasu což mě odrazuje. Poslední ataku jsem měl cca pul roku zpátky a to jen silné vertigo. Takže otázka zní, co si vybrat ? Děkuji :)
skresh
 
Příspěvky: 3
Registrován: 14 zář 2022 18:00

Re: První lék - injekce nebo prášek ?

Příspěvekod dexter277 » 01 lis 2022 10:07