mRNA vakcina Pfizer při RS na fingolimodu-ano nebo ne?

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

mRNA vakcina Pfizer při RS na fingolimodu-ano nebo ne?

Příspěvekod tom » 23 úno 2021 15:36

Dobrý den, jdu si pro radu a možná zkušenosti ostatních.

Rizika: Je mi těsně 60 let, mám lehkou cukrovku a dobře léčený vyšší tlak. Pracuji ve zdravotnictví, nikoli ve vysokém riziku /na poradně pro chronické onemocnění, bez služeb na akutním oddělení ,samozřejmě po chodbách a pro oběd si dojdu, s kolegy se setkám v šatně, kde ten respirátor na chvíli dolů musí/.
Jdou sem agresivnější mutace, snižuje se věk pacientů s covidem s těžším průběhem/ okometricky, studii na to nedělám/.