Rs a bakteriální lyzáty, autovakcína

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Rs a bakteriální lyzáty, autovakcína

Příspěvekod Ali » 23 úno 2021 05:54

Dobrý den,
měla bych dotaz: Potýkám se se zlatým stafylokokem a dostala jsem atb. Klacid, ale po jejich využití to vypadá, že to nepomohlo. Napadlo mě tedy zkusit užívat bakteriální lyzáty, a proto jsem se chtěla zeptat zda někdo víte zda lze užívat toto při rs. Na orl mi říkali že třeba i autovakcína, ale to také nevím zda z pohledu rs lze, zkoušela jsem se ptát na oddělení imunologie a alergologie a paní dr. mi to nedoporučila, že by mi to stejně nemuselo pomoct, ale dr. říkala, že je hlavně alergoložka a ne imunoložka, což mě překvapilo, když má psanou i imunologii. Já to ale nechci nechat jen tak být a ráda bych se toho zbavila, když doktoři nepomáhají.
Ali
 
Příspěvky: 2
Registrován: 30 led 2021 06:46

Re: Rs a bakteriální lyzáty, autovakcína