Jak dlouho vydrží RS jako RRRS ?

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Jak dlouho vydrží RS jako RRRS ?

Příspěvekod pav » 27 pro 2018 13:30

Jak dlouho vydrží roztroušená skleróza ve stádiu RR ? Většinou se bez léčby udává cca.15 let.Jak kde. Biologická léčba by tuto dobu měla prodloužit o asi 25%? Je mi jasné, že je to hodně individuální. Ale jsou mé informace správné? Zajímali by mě zkušenosti lidí, kteří mají rs 10 a více let. Přece jen zkušenosti konkrétních lidí jsou asi lepší, než si někde přečíst nějaká data udávaná jako průměr. To že má v Česku ženská průměrně 1,5 dítěte vím taky. :D
Až se to rozjede naplno,je potřeba padat z co nejvyšší výšky!
pav
 
Příspěvky: 61
Registrován: 06 bře 2017 18:30
Bydliště: náchodsko

Re: Jak dlouho vydrží RS jako RRRS ?

Příspěvekod vychodocech » 27 pro 2018 13:43