Problémy s polykáním

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Problémy s polykáním

Příspěvekod Lorain » 15 pro 2018 00:24

Poslední dobou mě trápí polykání - někdy, hlavně večer, mám problémy zaktivovat všechny potřebné svaly, aby mi šlo polknout. Prostě to nejde automaticky (reflexivně), ale mám něco jako divný pocit v krku a na polykání se musím pokaždé soustředit. Lékařka v RS centru mi na dotaz, zda to souvisí s RS, odpověděla, že se sice o tom všude píše, ale že to není zdaleka tak časté a že může být řada jiných příčin. Napadá mě štítná žláza, takže si ji nechám prověřit, ale víc jiných nápadů už nemám. Máte s tím někdo zkušenost?
Lorain
 
Příspěvky: 76
Registrován: 04 led 2016 13:44

Re: Problémy s polykáním

Příspěvekod vychodocech » 15 pro 2018 01:59