Prosím o radu je to RS?

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Prosím o radu je to RS?

Příspěvekod 1Andy1 » 19 říj 2018 08:33

Dobrý den, chci vás moc poprosit o sdílení vašich zkušeností a rady. Před rokem mi byla diagnistikovaná borelióza po roce se mi potíže vrátili (únava, ukrutná bolest hlavy, bolesti svalů, chodidel zkrátka všeho, udělaly se mi uzliny na krku, zvracení atp.) Musím ještě dodat, že poslední měsíc až na únavu mi je celkem dobře. :-) Doktoři mi udělali CT mozku bez nálezu a z podezřením na neuroboreliózu, mě poslali na lumbalní punkci, aby vyloučili neuro infekci, ta se neprokázala, ovšem musím na infekční, EEG a MR z podezřením na RS. Trošku z toho začínám plašit, kdyby mi někdo poradil, kdyby měl někdo podobné výsledky.. Našli mi 3 oligopásy pouze v CSF bez korelátu v séru, pozitivní IgG 600mg (20mg tolerance) atd. Kdyby měl někdo zkušenost, budu moc ráda. Děkuji.
1Andy1