PPRS studie Biotin

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

PPRS studie Biotin

Příspěvekod guzta » 04 zář 2018 10:00

Dobrý den,
včera jsem absolvoval studijní prohlídku (RS Karlovo náměstí) Biotin. Dr. mi oznámila, že by mi do nového roku nasadila Ocrevus ... po mé námitce, že by byly porušeny (pravděpodobně) podmínky studie (jinak se Ocrevusu rozhodně nebráním - co zbývá mi ještě ...) a že za chvilku budu ve skupině 100 pr. léčivé látky, jsem se dozvěděl, že firma MEDDAY změnila podmínky. A to tak, že čeká na ukončení studie (placebo vs. účinná látka) posledním pacientem v řadě. A poté vydá všem ve studii léčivou látku na zbytek trvání celé studie. Vzniklo by např. 6. měsíční hluché období bez léčiva. Proto jsme se domluvili, že o Ocrevus požádáme a po ukončení období studie - placebo vs. účinná látka - mi zkusí nasadit Ocrevus (pokud projde schválením).
S pozdravem ...
guzta
 
Příspěvky: 33