SPORT

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

SPORT

Příspěvekod MS-warrior » 23 kvě 2018 11:05

Zdravím všechny. Chtl bych se zeptat jestli provozujete nějaký sport aktivně? A jak se potom cítíte? Jestli ho provozujete ráno nebo večer nebo během dne? Například: jezdím denně 30 min. na rotopedu v tempu až se potím, nebo běhání každý den 5 km. Nebo když je únava jdu to rozcvičit nebo právě naopak, když je únava beru od pohybu odpočinek. Chlazení u sportu? Zajímalo by mě to z dlouhodobého hlediska. Je to zase taková mini-anketa do sbírky informaci jak tu nemoc managovat. Díky za vaše postřehy, snad pomůžou všem.
MS-warrior
 
Příspěvky: 60
Registrován: 28 úno 2018 19:24

Re: SPORT

Příspěvekod Lorain » 24 kvě 2018 21:51