Vynechání Avonexu

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Vynechání Avonexu

Příspěvekod Katie » 12 dub 2018 12:57

Dobrý den,

jsem nově diagnostikovaný pacient a od začátku roku mám přidělenou biologickou léčbu (Avonex). Injekce snáším úplně bez problémů a nikdy jsem neměla žádný flu-like ani jiné nežádoucí účinky. Po prvním zánětu očního nervu byla MR i likvor negativní, při zánětu na druhém oku a rok později již 1 ložisko na MR a 2 nekorelující IGg pásy, a proto byla stanovena dg. RS.