Specifikace problémů s chůzí

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Specifikace problémů s chůzí

Příspěvekod pav » 11 dub 2018 06:53

Chtěl bych vědět jak přesně se začnou projevovat problémy s chůzí.Moje problémy jsou při dlouhé chůzi s kotníkem.Je ztuhlejší a neohrabaný.Když si chvilku neodpočinu, začnu i kulhat. Ale stehna, kyčle, kolena jsou ok. Podobné problémy mám v práci se zápěstím.Větsinu pracovní doby dělám s myší.Postupně mi zápěstí tuhne a je neohrabané.Mám pak problém i psát tužkou.Někdy mi od toho zeslábne celá ruka. Máte někdo podobné problémy?
Až se to rozjede naplno,je potřeba padat z co nejvyšší výšky!
pav
 
Příspěvky: 61
Registrován: 06 bře 2017 18:30
Bydliště: náchodsko

Re: Specifikace problémů s chůzí

Příspěvekod dexter277 » 12 dub 2018 18:49