Vaše zaměstnání před diagnózou

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Vaše zaměstnání před diagnózou

Příspěvekod MS-warrior » 20 bře 2018 13:49

V rámci realizace svého malého průzkumu, by mě zajímalo Vaše zaměstnání před diagnózou RS. Hlavně zda šlo o fyzicky namáhavou práci nebo stresové (spíše) sedavé zaměstnání. Děkuji za odpovědi.
MS-warrior
 
Příspěvky: 60
Registrován: 28 úno 2018 19:24

Re: Vaše zaměstnání před diagnózou

Příspěvekod Lorain » 20 bře 2018 16:38

Moje zaměstnání je stresové a kancelářské. Nicméně, diagnóza přišla po x letech na mateřské dovolené, při které jsem teda stále pracovala. Mírně stále a nárazově stresově a intenzivně.
Lorain
 
Příspěvky: 76
Registrován: 04 led 2016 13:44

Re: Vaše zaměstnání před diagnózou

Příspěvekod Ter » 21 bře 2018 09:59

Student na VŠ čerstvě po maturitě... zajimaly by mě výsledky malého výzkumu, budu ráda za zveřejnění:)
Ter
 
Příspěvky: 15