Coimbra protokol

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Coimbra protokol

Příspěvekod Lorain » 11 úno 2017 14:49

V poslední době se moje pozornost čím dál víc obrací ke Coimbra protokolu http://www.vitamindprotocol.com/dr.-coi ... tocol.html a celkem vážně uvažuji o tom, že do toho půjdu.
Odrazuje mě to, že u nás dle všeho není žádný doktor, který by se tomu věnoval. Mám v plánu zeptat se v MS centru, ale moc si od toho neslibuji.
jsem předdomluvená s jedním lékařem v Itálii, že můžu začít u něj (splním-li kriteria). Teď jsem zjistila, že ač to tak nevypadá, jsou už i doktoři v Německu a Rakousku, kteří mají potřebnou kvalifikaci a snad i výsledky.
Zajímalo by mě, co si o tom myslíte - důvody, proč byste do toho šli/nešli.
Pokud by tu byl někdo, kdo se vysokými dávkami D vitaminu léčí, ideál!
Beru i negativní zkušenosti!
Lorain
 
Příspěvky: 76
Registrován: 04 led 2016 13:44

Re: Coimbra protokol