Celková anestezie

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Celková anestezie

Příspěvekod halibeli » 29 lis 2016 16:12

Dobrý den, byl jste už někdo s RS na operaci v celkové anestezii? Jak to dopadlo?
Mám jít na operaci a mám strach. RS mám 10 let, beru rebif 22.
Dík za informace.
halibeli
 
Příspěvky: 3
Registrován: 25 dub 2013 18:56

Re: Celková anestezie

Příspěvekod nika.vera » 01 pro 2016 12:30

Ahoj, byla jsem v celkové anestezii 2x a pokaždé zaplaťpánbůh v pohodě. Brala jsem ale vždy k léčbě ještě Prednison a vyklesávala jsem ho - takto nařízeno od lékařky z RS centra, kde jsem zákrok konzultovala. Samozřejmě jsem informovala anesteziologa. Obě mé operace, ale byly neodkladné - komplikovaná zlomenina kotníku. Standardně se ale anestezie nedoporučuje, pokud není akutní.
nika.vera
 
Příspěvky: 26
Registrován: 09 srp 2013 13:35

Re: Celková anestezie

Příspěvekod halibeli » 03 pro 2016 19:07