Gilenya - svědění

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Gilenya - svědění

Příspěvekod mia_15 » 08 říj 2016 21:23

Dobry vecer,
uzivam pripravek Gilenya, jiz druhy rok, celou dobu OK, nyni 2mesice svedeni tela. Ne kazdy den, treba 3dny za sebou, ne celych 24 hodin, z toho nekdy dopoledne, pripadne vecer, pak zas den klid......alergie vylouceny, vse dalsi vysetreni OK. Mate prosim nekdo stejny problem, muzete sdelit sve zkusenosti a radu, co s tim?
Dekuji.
mia_15
 
Příspěvky: 5
Registrován: 08 říj 2016 20:50

Re: Gilenya - svědění

Příspěvekod petankl » 09 říj 2016 07:50

Ja beru gilenyu uz ctyri roky a se svedenim nemam az tak problem. Obcas me telo svedi nebo nektere casti, ale na to pomaha nejaky krem, treba indulona..
petankl
 
Příspěvky: 520
Registrován: 17 úno 2013 09:22

Re: Gilenya - svědění

Příspěvekod mia_15 » 09 říj 2016 11:47