cestování

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

cestování

Příspěvekod nika.vera » 03 srp 2016 08:44

Ahoj, za dva měsíce jedu na 3 týdny do USA. Beru Gylenii a chci se zeptat, zda máte někdo zkušenosti, zda existuje nějaký ,,PAS" ohledně léků, popřípadě kdo mě vystaví potvrzení na tyto léky a info o mé léčbě, kdybych potřebovala, nedej bože, ošetření v USA? Díky
nika.vera
 
Příspěvky: 26
Registrován: 09 srp 2013 13:35

Re: cestování

Příspěvekod vychodocech » 03 srp 2016 12:46

Měli by to udělat v MS centru, když jsem dříve cestoval tak mi ten "pas na léky" vystavovali.
vychodocech
 
Příspěvky: 1239
Registrován: 18 úno 2013 02:12

Re: cestování

Příspěvekod masha » 03 srp 2016 18:19

Ahoj,potvrzuju-v ms centru ti vystavi karticku (v anglictine),ze mas rs a cwstujes s danym medikament.