STRES

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

STRES

Příspěvekod nickorette » 06 čer 2016 07:26

Porát se tak nějak vědci dohadujou, čím todle onemocnění může být způsobený. A já si myslím, že je to převážně dlouhodobej stres. Většina lidí, co kde o RS píše, tak radí, aby byl člověk hlavně v psychický pohodě, aby se to nezhoršovalo ještě víc. No tak to je podle mně jasnej ukazatel toho, že psychický vypětí je nejvýznamnější spouštěcí faktor, asi po vitamínu D. Napište sem do vlákna prosím ti, kteří jsou přesvědčení tak jako já, že u nich za to prostě může stres...
nickorette
 
Příspěvky: 128
Registrován: 27 lis 2015 08:27

Re: STRES

Příspěvekod Kendik » 09 čer 2016 18:41

Ano, mam stejny nazor.Protoze prave po velkych psychickych vypetich, ktera jsem prozil se mi RS rozjela v plne sile.
<3 CBG <3
Kendik
 
Příspěvky: 47
Registrován: 15 zář 2015 12:59

Re: STRES