Rebif - důvody změny léčby/ snížení ze R44 na R22

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Rebif - důvody změny léčby/ snížení ze R44 na R22

Příspěvekod masha » 26 kvě 2016 16:13

Ahoj,
z jakého/jakých důvodů jste přešli z léčby Rebifem na jinou léčbu resp. jste z Rebifu 44 přešli na 22?

Můj dotaz vychází z mé aktuální situace: Rebif 44 mám třetím rokem jako 1. lék, bez výraznějších atak (jen jedna lehoulinká způsobená velikým stresem z životních krkolomností). MR stabilizovaná resp. některá ložiska se zmenšila/zcela zanikla (fakt!). Flulike symptomy mám stále: teplota okolo 38°C vždy, občas i k 39°C, fleky - ale nic, s čím se nedá fungovat, ani ibáč neberu a jdu do práce. Doktorce se ale nelíbí můj krevní obraz (wbc dlouhodobě okolo 2,7), RBC+HMG taky pod úrovní. Opravdu nepociťuju potřebu opustit R44, když odhlídnu od toho, že MxA mám jen 155 (minimální normální level je 160).