Betaferon

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Betaferon

Příspěvekod nickorette » 13 dub 2016 08:32

Tak jsem se po půl roce dostal k léčbě. Asi to bude Betaferon, tak jsem se chtěl zeptat na Vaše zkušenosti? Je mi jaský, že chřipkovejm stavům budu nějakou dobu podléhat a pokud se to nezpraví do nějaký snesitelný úrovně, tak bych měl asi žádat změnu medikace. Na co dál se mám připravit?

Děkuju za veškerý info, co vás napadne.
nickorette
 
Příspěvky: 128
Registrován: 27 lis 2015 08:27

Re: Betaferon

Příspěvekod vychodocech » 13 dub 2016 21:02

Připravit? Pokud už víš o vedlejších účincích, tak snad jen to píchání - tedy naučit se správně aplikovat, pak by to mělo být v pohodě. O betaferonu tu toho moc nemáme, ale platí to to samé jako u Rebifu - tedy střídat místa - je 8 zón pro aplikaci (a nevynechávat ta neoblíbená místa k aplikaci).