Lymska borelióza

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Lymska borelióza

Příspěvekod dulca » 24 říj 2015 22:04

Tak jsem si nechala ty mrsky rostestovat a i když bezne testy vzdy negativní, tak po kvalitnim vysetreni jsou pozitivní. Ted me čeka 70 dnu infuzi antibiotik. Jaky to má vliv na RS napíšu po absolvování. Můj neurolog tvrdi, že velkou a ze je možným spoustecem a má dobrou zkušenost s kvalitním prelecenim u pacientů s RS.
Odkaz na zadanku na vyšetření:
http://www.szu.cz/narodni-referencni-laborator-pro-lymeskou-borreliozu

http://www.szu.cz/uploads/documents/CeM/NRLs/lym.borrel/zadanka_nrl_lb.pdf
dulca
 
Příspěvky: 480
Registrován: 17 úno 2013 00:42

Re: Lymska borelióza

Příspěvekod dulca » 18 pro 2015 08:11

Pokračování takže antibiotika mam nakonec na 84 dnu. Od 7 týdne kombinace tři. Základ je inf. Cetriaxon, pak tablety Minocyklin a Plaquenil.