rysabri x nachlazení

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

rysabri x nachlazení

Příspěvekod kaacka3 » 21 zář 2015 14:52

chtěla jsem se zeptat uživatelů tysabri, zvýšila se vám při užívání tysabri častost nachlazení a viroz?
Mám tysabri od ledna a poslední 4 měsíce pozoruji, že do týdne od aplikace tysabri se mi rozjede velký nachlazení nebo viroza bez teplot. Bolesti hlavy, veliká rýma, kašel, dutiny....... nikdy jsem takový problémy neměla.
NEjhorší je, že mi dlouho trvá než se z toho dostanu a když už konečně jo, je tu další kapačka.
děkuji za reakce
kaacka3
 
Příspěvky: 3
Registrován: 21 zář 2015 14:48

Re: rysabri x nachlazení

Příspěvekod peggy2 » 21 zář 2015 15:36

jj mam tu zkusenost ze sveho okoli, ne ze by primo hned po kapacce, ale celkove zvysena nachylnost na horni cesty dychaci