Vnitrni vibrace - Lorazepam

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Vnitrni vibrace - Lorazepam

Příspěvekod make » 29 dub 2015 14:36

Ahoj vsichni. Budu moc vdecny za odpoved na otazku, ktera me poslednich par dni opravdu velice trapi. Jsem v prubehu diagnozy MS (brneni, bile fleky na MR). Mel jsem takove zvlastni jakoby vnitrni vibrace v leve noze, obcas take v hrudi a brade. Doktor mi pred 10 dny predepsal Lorazepam na uklidneni. Od te doby se ale vnitrni vibrace velmi zhorsily. V noci nemuzu spat, jak mi doslova brni vibruje (nazval bych to vnitrni tres) hlava, krk, ruce a nohy. Ma s tim nekdo zkusenost? Je mozne, ze Lorazepam mel tak znacny vliv na zhorseni tohoto priznaku? Trosku me to vydesilo a zacal jsem se bat, aby to nebyla nejaka jeste horsi nemoc (Als - i kdyz tu muj lekar vyloucil)
Diky Marek
make
 
Příspěvky: 1
Registrován: 29 dub 2015 14:30

Re: Vnitrni vibrace - Lorazepam

Příspěvekod vychodocech » 29 dub 2015 22:55

Znám ty pocity, také jsem to měl, je to hnusný pocit. Je to příznak RS, řekl bych, že i celkem běžný. Ze zkušenosti mohu říci, že Lorazepam nebo Lexaurin moc nepomohou, na to je třeba těžší kalibr, na tvém místě bych to probral v MS centru. Záleží také jakou máš základní léčbu RS, jaký typ a v jakém je stadiu. Obvykle se to dá přeléčit kortikoidy, případně použít nějaká antiepileptika, s tím by si měli v MS centru poradit.

PS: Lorazepam ale není v ČR k dispozici, kde ti ho předepsali?
vychodocech
 
Příspěvky: 1081
Registrován: 18 úno 2013 02:12

Re: Vnitrni vibrace - Lorazepam

Příspěvekod dulca » 03 kvě 2015 07:37

make píše:Ahoj vsichni. Budu moc vdecny za odpoved na otazku, ktera me poslednich par dni opravdu velice trapi. Jsem v prubehu diagnozy MS (brneni, bile fleky na MR). Mel jsem takove zvlastni jakoby vnitrni vibrace v leve noze, obcas take v hrudi a brade. Doktor mi pred 10 dny predepsal Lorazepam na uklidneni. Od te doby se ale vnitrni vibrace velmi zhorsily. V noci nemuzu spat, jak mi doslova brni vibruje (nazval bych to vnitrni tres) hlava, krk, ruce a nohy. Ma s tim nekdo zkusenost? Je mozne, ze Lorazepam mel tak znacny vliv na zhorseni tohoto priznaku? Trosku me to vydesilo a zacal jsem se bat, aby to nebyla nejaka jeste horsi nemoc (Als - i kdyz tu muj lekar vyloucil)
Diky Marek


stav zralý na preleceni solumedrolem ...teda mě tyhle stavy, kdyz se objeví nekde poprvé nebo po vymizení znova po delší dobe prelecuji vždy.
dulca
 
Příspěvky: 463
Registrován: 17 úno 2013 00:42


Zpět na Poradna. Dotazy na léčbu a zdravotní problémy. Vlastní zkušenosti s léčbou roztroušené sklerózy.

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků