Baterie do Rebismartu

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Baterie do Rebismartu

Příspěvekod RALNA » 25 dub 2015 05:54

Dobrý den,moc bych chtěla poprosit o radu. Přestože mi přístroj nehlásil že by došla baterie,tak zrovna během včerejší aplikace Rebifu se to stalo,takže jsem musela vytáhnout jehlu sama. Z přístroje se mi pak zastrčenou jehlu podařilo odstranit,ale bohužel Rebismart kde je kartridž zůstal v poloze aplikace,tudíž dole. Pro nové baterie se teď dostanu samozřelmě do nemocnice až v pondělí,nemůže to do té doby nějak vadit,že je kartridž dole? Dívala jsem se na to jaké jsou tam baterie a zjistila,že by se dali v pohodě koupit,ale v RS centru mi řekli,že když dojdou,tak tam mám zajít a že mi je vymění. Jak to řešíte vy, když vám náhle dojdou baterie? Díky.
RALNA
 
Příspěvky: 13
Registrován: 20 zář 2013 07:32

Re: Baterie do Rebismartu

Příspěvekod masha » 26 dub 2015 09:25