Trhání zubů

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Trhání zubů

Příspěvekod Leena » 07 dub 2015 11:03

Hezký den všem,
nemám jinšího zbytí, něž jít vytrhnout osmičku. Máte někdo nějaké dojmy na podělení-? :P celkem se bojím relapsu..
Leena
 
Příspěvky: 11
Registrován: 28 dub 2014 08:45

Re: Trhání zubů

Příspěvekod Simms » 07 dub 2015 11:07

Bud v klidu. Mě trhali osmičky 2x a do jedne se mi dal zanet. Tak že jsem měl i dren. Nic se nestalo. Dal jsem to i bez ATB . Nebál bych se toho. ;)
Simms
 
Příspěvky: 63
Registrován: 25 bře 2013 15:03

Re: Trhání zubů

Příspěvekod firidion » 07 dub 2015 12:37

Tak isto bez problémov. Mal som trhanú 1 osmičku, zubára som upozornil že mám SM. Antibiotiká som bral.
firidion
 
Příspěvky: 94
Registrován: 06 čer 2013 18:13

Re: Trhání zubů

Příspěvekod martinka » 15 říj 2015 05:02