Slabé brnění

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Slabé brnění

Příspěvekod nika.vera » 24 úno 2015 09:22

Ahoj všichni,

prosím o radu, mám RS již 2 roky, od diagnozy 1 ataka ve formě pálení chodidel. Nyní cítím asi dva dny slabé brnění na chodidle levé nohy a občas i trochu prsty levé ruky. Mám to nechat odeznít, případně neřešit, nebo mám jít k doktorce, která by do mě určitě naprala Solumedrol, po kterým mě zase bude bolet celý tělo a budu jako koule :x :cry: :cry:
nika.vera
 
Příspěvky: 26
Registrován: 09 srp 2013 13:35

Re: Slabé brnění

Příspěvekod petankl » 24 úno 2015 09:27