Tecfidera -má někdo zkušenosti?

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Tecfidera -má někdo zkušenosti?

Příspěvekod Kkkopretina » 30 led 2015 08:16

Zdravím všechny, chtěla jsem se zeptat na vaše zkušenosti od začátku, kdy jste začali brát tento lék. Tecfideru mi chtějí předepsat a od příštího týdne ji budu brát. Trochu se toho bojím, protože je to lék ještě stále ve studii. Raději bych brala nějaký dlouhodobě prověřený lék, nabízeli mi i Rebif. Jaké jste pociťovali nežádoucí účinky u Tecfidery, atd......? Budu vděčná za každou reakci. Děkuji V.
Kkkopretina
 
Příspěvky: 5
Registrován: 28 pro 2014 17:33

Re: Tecfidera -má někdo zkušenosti?

Příspěvekod dulca » 30 led 2015 08:32