únava

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

únava

Příspěvekod nika.vera » 11 pro 2014 12:50

Ahoj všichni,

poraďte mě, prosím, něco na únavu při RS. Každý den, když přijdu z práce domů ( a to mám sedavé zaměstnání ), tak jsem schopná se akorád tak vykoupat a o půl osmé už kolikrát spím.. Už jsem neviděla večerní film ani nepamatuji. S RS se léčím druhým rokem, píchám Copaxon, vše jinak v rámci možností dobré. Děkuji :)
nika.vera
 
Příspěvky: 26
Registrován: 09 srp 2013 13:35

Re: únava

Příspěvekod vychodocech » 11 pro 2014 17:31