Ataka v tehotenstvi - znovunasazeni Tysabri

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Ataka v tehotenstvi - znovunasazeni Tysabri

Příspěvekod ilustrace » 01 pro 2014 20:06

Zdravim,
Rada bych se zeptala na zkusenosti se znovuznasazenim Tysabri. Do cervna jsem mela Tysabri - 38.aplikaci, bez problemu...edss 2-3, v podstate bez problemu. Bez ataky 3 roky. Otehotnela jsem, vysazeno...a koncem zari ataka jako blazen, postupnym zhorsenim az na vozik, brneni ruky atd. Solumedrol nezabral. Koncem rijna mi vratili Tysabri, mela jsem zatim 2 infuze - jen s minimalnim zlepsenim (citlivost nohou, ale pohyb ani prd, jsem od pasu dolu ochrnuta)
Trva to uz dva mesice...temer tri. Potrebuje Tysabri vic casu? Zabere znova? Jsm z toho psychicky uplne vyrizena.
Ma nekdo zkusenosti s prerusenim a znovunasazenim lecby?
Dekuju...
ilustrace
 
Příspěvky: 10
Registrován: 06 lis 2014 15:12