Rebif a bolesti kolen

Sem můžete psát Vaše dotazy. Dotazy pokládáte ostatním členům fóra - většinou pacientům.
Stejně tak sem můžete psát vaše zkušenosti pro ostatní pacienty.
Pokud se váš dotaz týká konkrétního příspvěku například v rubrice Novinky, tak piště tam.
****************************************************************
Dotazy pište přímo sem do fóra. Neposílejte dotazy mě, nejsem lékař. Máte větší pravděpodobnost, že na váš konkrétní problém odpoví někdo, kdo s ním má zkušenost.
****************************************************************
Upozornění: Roztroušená skleróza je nemoc, která může mít u každého zcela rozdílný průběh. Někdo může mít do měsíce i bez jakékoliv léčby remisi(zlepšení) a někdo jiný může mít i s léčbou do měsíce naopak relaps. Existují pacienti, kteří si mohou myslet nejen podvodně, ale klidně i v dobré víře, že za jejich remisi může nějaký jejich experiment, nebo nějaká látka kterou užívali. Ve skutečnosti by ke zlepšení došlo i bez léčby a třeba možná i dřív. Účinnost léčby se dá ověřit pouze ve vědecké studii na větším množství různých pacientů.
Berte to prosím při čtení tohoto podfóra v úvahu.

Rebif a bolesti kolen

Příspěvekod RALNA » 07 říj 2014 08:07

Zdravím, v poslední době mě už nějakou dobu trápí bolesti kloubů kolen kdykoliv si sedám nebo když v práci musím do podřepu abych dosáhla do spodního regálu a pak zase když vstávám. Když jsem se o tom zmínila v RS centru, tak mi bylo řečeno, že je to po těch injekcích Rebifu a že si mám brát Ibalgin. Jenže injekce si píchám už rok a nikdy mě kolena nezlobily až poslední tak tři měsíce. Myslíte si, že by to opravdu bylo možné, že by to bylo po těch injekcích?
RALNA
 
Příspěvky: 13
Registrován: 20 zář 2013 07:32

Re: Rebif a bolesti kolen

Příspěvekod dulca » 07 říj 2014 11:34