rozhovor o lécích, klinických studiích na DVTV

rozhovor o lécích, klinických studiích na DVTV

Příspěvekod vychodocech » 25 led 2016 12:41

Dnes vyšel rozhovor o lécích, klinických studiích a lékařích na DVTV s předsedou Společnosti lékařské etiky Janem Paynem. Velmi zajímavý rozhovor se především týká pochopení vývoje léků a aplikování klinických studií a pochopení jedinečnosti - individuality každého člověka.

http://video.aktualne.cz/dvtv/payne-des ... position-2
vychodocech
 
Příspěvky: 1239
Registrován: 18 úno 2013 02:12

Re: rozhovor o lécích, klinických studiích na DVTV

Příspěvekod jasipe2016 » 29 bře 2016 16:44

dobrý den, můžete mi poradit, dnes mi volali, že mě chtějí zařadit do studie a brala bych léky a musela bych často na kontroly, jsem nováček, máte někdo zkušenosti o co jde a můžete mi napsat?děkuju moc, jasipe2016
jasipe2016
 
Příspěvky: 35
Registrován: 20 bře 2016 21:47

Re: rozhovor o lécích, klinických studiích na DVTV

Příspěvekod jasipe2016 » 29 bře 2016 16:44

díky za každé info
jasipe2016
 
Příspěvky: 35
Registrován: 20 bře 2016 21:47

Re: rozhovor o lécích, klinických studiích na DVTV

Příspěvekod vychodocech » 29 bře 2016 19:56

Záleží o jakou studii by šlo, já osobně jsem v minulosti několik studií využil a nelituji. Ale má to svoje výhody i nevýhody, u mne převládaly ty výhody, chce si to nastudovat a posoudit pro a proti.
vychodocech
 
Příspěvky: 1239
Registrován: 18 úno 2013 02:12

Re: rozhovor o lécích, klinických studiích na DVTV

Příspěvekod MonikaK » 24 říj 2016 19:50

Prosím, kdo jste ve studii, berete navíc ještě nějaké léky?
Užíváte někdo Pregabalin a antidepresiva jako já?
MonikaK
 
Příspěvky: 21
Registrován: 22 říj 2016 15:57

Re: rozhovor o lécích, klinických studiích na DVTV

Příspěvekod petankl » 24 říj 2016 20:36

Antidepresiva jsou normalni fet, takovy statem hrazeny heroin.. moc bych to s temi rs preparaty nemichal.
petankl
 
Příspěvky: 520
Registrován: 17 úno 2013 09:22