Česká neurologická společnost - stanovisko k očkování covid

Covid-19

Česká neurologická společnost - stanovisko k očkování covid

Příspěvekod vychodocech » 28 led 2021 00:47

Stanovisko České neurologické společnosti ČLS JEP k očkování proti coronaviru SARS-COV-2 u pacientů s neurologickými onemocněními

zde: https://www.czech-neuro.cz/pro-odbornik ... id-19-web/
vychodocech
 
Příspěvky: 1239
Registrován: 18 úno 2013 02:12

Re: Česká neurologická společnost - stanovisko k očkování co

Příspěvekod jitka1 » 02 pro 2021 15:09

Ptala jsem se obvodního lékaře, zda mi na základě stanoviska ČNS k očkování proti Covid-19 napíše potvrzení ,že nemohu být očkována. Stanovisko ČNS, bod 6 - "U pacientů s autoimunitním onemocněním CNS (např. demyelinizační onemocnění) doporučujeme s očkováním raději vyčkat na vyhodnocení dlouhodobějších nežádoucích účinků vakcín."
Doktor odmítl potvrzení vystavit s tím, že RS není v ministerském seznamu kontraindikací k očkování. Máte někdo podobnou zkušenost?
jitka1
 
Příspěvky: 11
Registrován: 31 srp 2014 19:01

Re: Česká neurologická společnost - stanovisko k očkování co

Příspěvekod petankl » 02 pro 2021 17:22

jitka1 píše:Ptala jsem se obvodního lékaře, zda mi na základě stanoviska ČNS k očkování proti Covid-19 napíše potvrzení ,že nemohu být očkována. Stanovisko ČNS, bod 6 - "U pacientů s autoimunitním onemocněním CNS (např. demyelinizační onemocnění) doporučujeme s očkováním raději vyčkat na vyhodnocení dlouhodobějších nežádoucích účinků vakcín."
Doktor odmítl potvrzení vystavit s tím, že RS není v ministerském seznamu kontraindikací k očkování. Máte někdo podobnou zkušenost?